שאלות ותשובות

שאלות ותשובות חרוזים און ליין

כמה עולה משלוח? כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

אנחנו מציעים משלוחים מהירים! לכל רחבי הארץ עם שליח עד הבית! חשוב לציין שיש מינימום הזמנה באתר של 100 ש"ח

משלוח עד הבית - משלוח עד הבית חינם בקנייה מעל 300 ש"ח או בעלות של 25 ש"ח בלבד לכל הארץ (זמן משוער עד 4 ימי עסקים)

איסוף עצמי - ניתן לבחור באיסוף עצמי - מרחוב כ"ג יורדי הסירה 21, תל אביב- יפו. זמן משוער לזמינות ההזמנה 1-2 ימי עסקים, אנחנו כמובן נודיע לך שההזמנה מוכנה ונתאם.

*הזמנים מוערכים ע"י חברת המשלוחים ועלולים להשתנות במקרים מסויימים, אנחנו עובדים עם חברת משלוחים מקצועית, תיאום המשלוחים נעשה ע"י חברת המשלוחים.

האם יש לכם חנות פיזית?

לא, אנחנו חנות און ליין בלבד ללא קבלת קהל, תמיד היינו חרוזים און ליין, גם כשהייתה לנו חנות פיזית, עקב מגפת הקורונה החלטנו לסגור את החנות הפיזית ולעבור לעבוד במתכונת אונליין בלבד, ללא קבלת קהל. חנות חרוזים און ליין שבה אפשר להזמין משלוח מהיר עד הבית או לבחור באיסוף עצמי יש לנו קטלוג ענק באתר האינטרנט, אנחנו מתחייבים למחירים הנוחים בארץ, יש לנו שירות לקוחות אישי וסבלני ואנחנו כאן בישבילכם לכל התייעצות, שאלה או עזרה. 

איך מזמינים באתר?

בקלות, כל מה שצריך לעשות זה:להוסיף את הפריטים הרצויים לסל הקניות שלכם, מוודאים שלא חסר כלום בסל הקניות ושכמות הפריטים נכונה, עוברים לעמוד תשלום ממלאים את פרטי הלקוח ופרטי החיוב והופ! קיבלת אימייל עם אישור הזמנה ופירוט ההזמנה, וכמובן חשבונית מס קבלה, ופרטי ההזמנה לאימייל והמשלוח בדרך אלייך.

איך אפשר לדעת מה מצב ההזמנה שלי?

אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר טלפון 050-7167883 ונשמח לעזור לכם לגבי מצב ההזמנה או כל דבר אחר. 

האם הקנייה באתר מאובטחת?

כמובן, הרכישה באתר עומדת בתקן פי סי איי, הסליקה באתר בתקן SSL המחמיר. האתר עצמו מאובטח, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר, האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות רגועים, מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

האם חייב להרשם לאתר כדי לעשות הזמנה?

לא חייב להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה, אבל מומלץ מאוד! בעצם פתיחת החשבון באתר והתחברות לחשבון תוכלו לשמור את כל הפריטים שאהבתן בעגלה וזה לא  ימחק וישמר בחשבון שלך, ניתן גם לראות את היסטוריית ההזמנות בצורה מסודרת.. בקיצור הכל יותר נוח שאת מחוברת לחשבון שלך באתר של חרוזים און ליין 

עשיתי שתי הזמנות באתר האם ניתן לאחד את ההזמנות?

בוודאי, כל עוד ההזמנה הראשונה לא נשלחה עדיין, כל מה שצריך לעשות זה לעדכן אותנו בטלפון מספר 050-7167883 או בווצאפ ואנחנו כבר נדאג לשאר.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

כשההזמנה התקבלה, תקבלו אישור על המסך שהזמנתכם התקבלה עם מספר הזמנה, וגם תקבלו אימייל עם אישור ההזמנה ופרטי ההזמנה (אם לא רואים את האימייל יש לבדוק את תיבת הספאם)

מה מדיניות ההחזרות שלכם?

ניתן להחליף או להחזיר כל מוצר שלא נעשה בו שימוש, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.

נשמח להציע לכם מוצר אחר / החזר כספי / קרדיט בחנות שלנו.

אנא שלחו לנו הודעת ווצאפ למספר 050-7167883 עם פרטי ההזמנה ומה מחליפים ואנחנו נדאג לשאר, כתובת למשלוח חזרה: אלתרמן 22 ראשון לציון. אפשר להחזיר את המוצרים בכל דרך שתבחרו.

*עלות המשלוח תחול על הלקוחה, אלא אם המוצר פגום או שנעשה טעות שלא בזדון מטעם חרוזים און ליין, בכל בעיה, שאלה או בקשה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון או באווטסאפ.